Call-Center Accolades
Platforma Accolades ofera o multitudine de servicii caracteristice unei activitati de tip Call-Center.
Mai jos am descris cele mai utilizate functii. Daca afacerea ta are o cerinta speciala atunci o vom analiza si vom gasi o solutie impreuna.
Servicii Call-Center
Descopera functionalitatile cele mai cautate pe care le oferim. Daca doresti si alte optiuni, ofertele noastre sunt complet personalizabile.
Interfata in limba romana
Aplicatia Accolades este dezvoltata de programatori romani. Asa ca interfata principala este in limba romana.
Daca preferi insa limba engleza atunci poti activa oricand aceasta optiune pentru contul tau.

Hot seat
Accolades tine evidenta apelurilor pe conturile agentilor, nu pe aparatele telefonice utilizate.
Agentii pot utiliza orice terminal din Call-Center, nu este necesar ca o persoana sa foloseasca intotdeauna acelasi birou.
Astfel Call-Centerul poate functiona in ture: mai multi agenti pot utiliza succesiv aceleasi echipamente.

Dashboard
Aceasta functie iti da posibilitatea de a afisa situatia din Call-Center pe un ecran mare, vizibil tuturor agentilor.
Iti poti defini singur indicatorii pe care ii doresti, ii poti imparti pe ture, poti realiza un top al agentilor, etc.
Daca nu ai un ecran mare, poti utiliza propriul calculator, chiar si din alta locatie, pentru a iti face o imagine rapida asupra situatiei curente.

Robot telefonic (IVR)
Interactive Voice Response este serviciul care permite filtrarea apelurilor primite pe baza optiunilor apelantului: Pentru comenzi noi apasa tasta 1, pentru operatiuni de service apasa tasta 2 etc.
In functie de tasta apasata, apelul se va redirectiona automat in cadrul firmei tale, catre un anumit departament sau coada de asteptare.

Supervizare agenti
Un Call-Center are intotdeauna nevoie de supervizori, iar aplicatia Accolades ofera o interfata dedicata pentru acestia.
Sunt afisate toate informatiile de interes: apelurile in asteptare, durata apelurilor in curs, statusul agentilor etc.
Vrei sa scoti un agent dintr-o coada de asteptare? Ajunge doar sa apesi un buton.

Ascultare apeluri in curs
Accolades ofera supervizorilor posibilitatea de a asculta apelurile in curs. Procesul este simplu: selectezi din aplicatie tipul de ascultare dorit si iti va suna telefonul de pe birou. Raspunzi si esti conectat automat.
Ai la dispozitie trei moduri de ascultare:
- ascultare
- supervizorul poate doar sa asculte apelul
- soptire
- supervizorul va fi auzit doar de agent
- complet
- supervizorul va fi auzit atat de agent cat si de apelant

Inregistrare apeluri
Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, acest apel poate fi inregistrat. Suna cunoscut, nu?
Accolades permite inregistrarea apelurilor si stocarea acestora in cloud. Le poti asculta oricand doresti, inregistrarile fiind usor accesibile din aplicatie.

Pauze contextuale
Un agent aflat in pauza nu va primi apeluri de la centrala. Pentru o mai buna raportare, Accolades defineste trei tipuri de pauze:
- dupa apel
- agentul a terminat un apel si realizeaza operatii referitoare la acel apel
- personal
- agentul este intr-o pauza pe care nu trebuie sa o justifice
- business
- agentul nu preia apeluri deoarece realizeaza alte activitati in cadrul firmei

Campanii SMS
Ai un magazin on-line si vrei sa confirmi o comanda plasata? Ai emis o factura noua si vrei sa o si anunti prin SMS? Vrei sa promovezi o oferta imbatabila?
Serviciul de SMS de la VoIPIT te ajuta sa realizezi aceste activitati simplu si profesionist. Spre deosebire de solutiile improvizate pe baza de cartele preplatite, noi garantam calitatea serviciului.
Solutia de SMS A2P (application-to-person) de la VoIPIT iti asigura:
- mesaje transmise de pe numar scurt;
- livrare garantata, direct prin marii operatori de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Telekom, RDS);
- rapoarte de livrare, pentru a vedea cate mesaje s-au transmis cu succes;
- campanii pre-definite;
- preturi incepand de la 3,7 eurocenti / mesaj.

Rapoarte de activitate
Iti poti defini sabloane pentru diverse tipuri de rapoarte: poti vedea cate apeluri a avut fiecare agent, poti afla cat au stat agentii in pauza, poti genera o statistica a apelurilor.
Toate informatiile se afiseaza in browser si pot fi exportate in format Excel pentru procesare ulterioara.

Campanii de marketing (autodial)
Uneori ai nevoie sa contactezi un numar mare de clienti cu aceeasi informatie. Supervizorul poate incarca in aplicatie o lista cu numere de telefon care necesita apelare.
Accolades va distribui aceste numere catre agentii disponibili si va initializa apelurile automat.

Apeluri detaliate (CDR Call-Center)
Accolades iti ofera o lista cu toate apelurile procesate de Call-Center.
Poti filtra aceasta lista dupa agenti, data, cozi de asteptare etc. sau o poti descarca in format Excel.

CRM nativ
Pentru o mai buna identificare a apelantilor, Accolades permite definirea si managementul identitatilor si a istoricului apelurilor acestora.
Atunci cand un agent primeste un apel, aplicatia va cauta automat in baza de date numarul de telefon si va afisa instantaneu informatiile existente despre apelant: nume, prenume, adrese, numere de telefon, note etc.
De asemenea, agentul poate completa observatii referitoare strict la apel, informatii care se vor afisa in istoricul apelurilor clientului.

API CRM extern
Daca ai deja o aplicatie CRM existenta, Accolades iti ofera un API prin care acestea pot interactiona.
Atunci cand un agent primeste un apel, Accolades va notifica aplicatia ta cu numarul de telefon al apelantului.
CRM-ul poate cauta apoi clientul in baza de date, astfel incat sa afiseze automat informatiile deja stocate.

Real-time
Desi serviciile noastre sunt furnizate prin internet, folosind browserul tau preferat poti primi toate notificarile din Call-Center in timp real.
Poti vizualiza apelurile in asteptare pe o coada, durata apelului in curs, sau statusul agentilor. Afisam chiar si telefoanele care suna.

Export fisiere
Un avantaj al serviicilor de tip cloud este gazduirea fisierelor tale pe serverele noastre.
Desigur, daca preferi copii locale, atunci poti descarca tipuri de fisiere multiple din platforma: rapoarte de activitate, liste de apeluri, inregistrari apeluri etc.

Documentatie online
Daca vrei sa cunosti in detaliu toate functiile Accolades, atunci poti consulta online manualul de utilizare. Documentatia este completa, dar necesita cunostinte tehnice specifice pentru a fi inteleasa pe deplin.