Call-Center Accolades
Platforma Accolades oferă o multitudine de servicii caracteristice unei activități de tip Call-Center.
Mai jos am descris cele mai utilizate funcții. Dacă afacerea ta are o cerință specială atunci o vom analiza și vom găsi o soluție împreună.
Servicii Call-Center
Descoperă funcționalitățile cele mai căutate pe care le oferim. Dacă dorești și alte opțiuni, ofertele noastre sunt complet personalizabile.
Interfață în limba română
Aplicația Accolades este dezvoltată de programatori români. Așa că interfața principală este în limba română.
Dacă preferi însă limba engleză atunci poți activa oricând această opțiune pentru contul tău.
Hot seat
Accolades ține evidența apelurilor pe conturile agenților, nu pe aparatele telefonice utilizate.
Agenții pot utiliza orice terminal din Call-Center, nu este necesar ca o persoană să folosească întotdeauna același birou.
Astfel Call-Centerul poate funcționa în ture: mai mulți agenți pot utiliza succesiv aceleași echipamente.
Dashboard
Această funcție îți dă posibilitatea de a afișa situația din Call-Center pe un ecran mare, vizibil tuturor agenților.
Îți poți defini singur indicatorii pe care îi dorești, îi poți împărți pe ture, poți realiza un top al agenților etc.
Dacă nu ai un ecran mare, poți utiliza propriul calculator, chiar și din altă locație, pentru a îți face o imagine rapidă asupra situației curente.
Robot telefonic (IVR)
Interactive Voice Response este serviciul care permite filtrarea apelurilor primite pe baza opțiunilor apelantului: Pentru comenzi noi apasă tasta 1, pentru operațiuni de service apasă tasta 2 etc.
În funcție de tasta apăsată, apelul se va redirecționa automat în cadrul firmei tale, către un anumit departament sau coadă de așteptare.
Supervizare agenți
Un Call-Center are întotdeauna nevoie de supervizori, iar aplicația Accolades oferă o interfață dedicată pentru aceștia.
Sunt afișate toate informațiile de interes: apelurile în așteptare, durata apelurilor în curs, statusul agenților etc.
Vrei să scoți un agent dintr-o coadă de așteptare? Ajunge doar să apeși un buton.
Ascultare apeluri în curs
Accolades oferă supervizorilor posibilitatea de a asculta apelurile în curs. Procesul este simplu: selectezi din aplicație tipul de ascultare dorit și îți va suna telefonul de pe birou. Răspunzi și esti conectat automat la apelul agentului.
Ai la dispoziție trei moduri de ascultare:
- ascultare
- supervizorul poate doar să asculte apelul
- șoptire
- supervizorul va fi auzit doar de agent
- complet
- supervizorul va fi auzit atât de agent cât și de apelant
Înregistrare apeluri
Pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, acest apel poate fi înregistrat. Sună cunoscut, nu?
Accolades permite înregistrarea apelurilor și stocarea acestora în cloud. Le poți asculta oricând dorești, înregistrările fiind ușor accesibile din aplicație.
Pauze contextuale
Un agent aflat în pauză nu va primi apeluri de la centrală. Pentru o mai buna raportare, Accolades definește trei tipuri de pauze:
- după apel
- agentul a terminat un apel și realizează operații referitoare la acel apel
- personal
- agentul este într-o pauză pe care nu trebuie să o justifice
- business
- agentul nu preia apeluri deoarece realizează alte activitati în cadrul firmei
Campanii SMS
Ai un magazin on-line și vrei să confirmi o comandă plasată? Ai emis o factură noua și vrei să o și anunți prin SMS? Vrei să promovezi o ofertă imbatabilă?
Serviciul de SMS de la VoIPIT te ajută să realizezi aceste activități simplu și profesionist. Spre deosebire de soluțiile improvizate pe bază de cartele preplătite, noi garantăm calitatea serviciului.
Soluția de SMS A2P (application-to-person) de la VoIPIT îți asigură:
- mesaje transmise de pe numar scurt
- livrare garantată, direct prin marii operatori de telefonie mobilă (Vodafone, Orange, Telekom, RDS)
- rapoarte de livrare, pentru a vedea câte mesaje s-au transmis cu succes
- campanii pre-definite
- prețuri începând de la 3,7 eurocenți / mesaj.
Rapoarte de activitate
Îți poți defini șabloane pentru diverse tipuri de rapoarte: poți vedea câte apeluri a avut fiecare agent, poți afla cât au stat agenții în pauză, poți genera o statistică a apelurilor.
Toate informațiile se afișează în browser și pot fi exportate în format Excel pentru procesare ulterioară.
Campanii de marketing (autodial)
Uneori ai nevoie să contactezi un număr mare de clienți cu aceeași informație. Supervizorul poate încărca în aplicație o listă cu numere de telefon care necesită apelare.
Accolades va distribui aceste numere către agenții disponibili și va inițializa apelurile automat.
Apeluri detaliate (CDR Call-Center)
Accolades îți oferă o listă cu toate apelurile procesate de Call-Center.
Poți filtra această listă după agenți, dată, cozi de așteptare etc. sau o poți descărca în format Excel.
CRM nativ
Pentru o mai bună identificare a apelanților, Accolades permite definirea și managementul identităților și a istoricului apelurilor acestora.
Atunci când un agent primește un apel, aplicația va căuta automat în baza de date numărul de telefon și va afișa instantaneu informațiile existente despre apelant: nume, prenume, adrese, numere de telefon, note etc.
De asemenea, agentul poate completa observații referitoare strict la apel, informații care se vor afișa în istoricul apelurilor clientului.
API CRM extern
Dacă ai deja o aplicație CRM existentă, Accolades îți oferă un API prin care acestea pot interacționa.
Atunci când un agent primește un apel, Accolades va notifica aplicația ta cu numărul de telefon al apelantului.
CRM-ul poate căuta apoi clientul în baza de date, astfel încât să afișeze automat informațiile deja stocate.
Real-time
Deși serviciile noastre sunt furnizate prin internet, folosind browserul tău preferat poți primi toate notificările din Call-Center în timp real.
Poți vizualiza apelurile în așteptare pe o coada, durata apelului în curs sau statusul agenților. Afișăm chiar și telefoanele care sună.
Export fișiere
Un avantaj al serviicilor de tip cloud este găzduirea fișierelor tale pe serverele noastre.
Desigur, dacă preferi copii locale, atunci poți descărca tipuri de fișiere multiple din platformă: rapoarte de activitate, liste de apeluri, înregistrări apeluri etc.
Documentație online
Dacă vrei să cunoști în detaliu toate funcțiile Accolades, atunci poți consulta online manualul de utilizare. Documentația este completă, dar necesită cunoștințe tehnice specifice pentru a fi înțeleasă pe deplin.